torsdag 22 september 2011

En till award!

Jag har fått en till award av snälla Linda!


Den som fått utmärkelsen skall:
1. Tacka den som gett utmärkelsen.
2. Ge utmärkelsen vidare till 8 bloggar.
3. Meddela dessa 8 bloggar om utmärkelsen.
4. Berätta 8 slumpmässiga saker om sig själv.

Jag tycker det är supersvårt att dela ut awards, så den här gången får man tipsa om bloggar som skulle förtjäna en award (man kan också tipsa om sin egen blogg). De åtta första tipsen får awarden :)

Och sedan 8 slumpmässiga saker om mig själv:
1. Jag föddes på min morfars 60-årsdag.
2. Jag älskar gravad lax och sushi, men hatar tillagad fisk (dvs. rökt, stekt, i ugnen lagad osv.).
3. Jag är alldeles tokig i mango och köper nästan vad som helst som har mango i sig.
4. Jag drömmer om att få gå på en knypplingskurs.
5. Jag är rädd för hundar och andra djur.
6. Min sambo är den enda människan från "verkliga livet" som vet att jag bloggar.
7. Jag lyssnar nästan bara på hiphop, r'n'b, reggaeton och reggae och jag äger 100-tals cd-skivor.
8. Jag talar förutom svenska också finska, engelska, franska och spanska. Dessutom har jag läst tyska i skolan. Jag har alltid älskat språk, men jag valde ändå att studera ngt helt annat på universitetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar