lördag 6 augusti 2011

En härlig överraskning

Den här lilla överraskning väntade på mig i min blogg och den piggade verkligen upp den här gråa och trista dagen. Tack Linda! Lindas blogg hittar ni här.


Till detta erkännande hör det till att svara på tre frågor.

1. Min favoritfärg? Min absoluta favoritfärg är säkert brun, men jag tycker om de flesta färgerna och jag är inte heller rädd för starka färger. Känslan och humöret inverkar jätte mycket på vilken färg som tilltalar mig mest vid just den stunden.

2. Favorit mat? Det är sushi <3

3. Vart jag vill resa? Barcelona och tusen andra ställen i världen.

Sedan borde jag kunna välja några bloggar som jag vill ge det här priset till. Det är jätte svårt att välja mellan alla bloggar. Jag ger priset vidare på bar känsla och de tre jag valt ut är:

annan arteet
Ewa's hemgjorda
Ea

2 kommentarer:

  1. iso kiitos tunnustuksesta :)

    SvaraRadera
  2. Jag tackar så massor jag med :D
    Och så ska jag passa på att inflika att jag också skulle ha gett åt Linda och Anna, men eftersom du redan gett åt Anna och Linda redan har den så får jag hitta på några andra som även de är välförtjänta av lite 'blog awards' :P

    SvaraRadera